الگوریتم RankBrain چیست؟
RankBrain بخش عمده ای از الگوریتم گوگل است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای یادگیری در مورد کاربران و نحوه پاسخ آنها به نتایج جستجو، به ویژه در مورد جستارهایی که قبلا دیده نشده بود، استفاده می کند. این برنامه نحوه پاسخ مردم را تماشا می کند، معنای پشت سوال و اطلاعاتی
RankBrain بخش عمده ای از الگوریتم گوگل است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای یادگیری در مورد کاربران و نحوه پاسخ آنها به نتایج جستجو، به ویژه در مورد جستارهایی که قبلا دیده نشده بود، استفاده می کند. این برنامه نحوه پاسخ مردم را تماشا می کند، معنای پشت سوال و اطلاعاتی را که مردم به دنبال آن هستند می آموزد.
این فناوری برای کمک به Google برای پردازش تقریباً ۱۵٪ از جستجوهای وارد شده در هر روز که موتور جستجو قبلاً هرگز آن را ندیده است توسعه داده شده است. Rankbrain در اکتبر ۲۰۱۵ راه اندازی شد و از آن زمان به عنوان سومین سیگنال مهم رتبه بندی ارتقا یافته است. اکنون، RankBrain در اکثر پرس و جوهای وارد شده به Google درگیر است.
چرا RankBrain مهم است؟
اگرچه RankBrain برای تمرکز بر پرس و جوهای کاملاً منحصربفرد که روزانه مشاهده می شود توسعه یافته است، گوگل نشان داده است که این بخش از الگوریتم اکنون بخش مهمی از جستجوی ارگانیک است. به گفته گرگ کورادو، دانشمند تحقیقاتی ارشد گوگل، حذف این برنامه به قدری مانع از تجربه کاربر خواهد شد که تقریباً معادل ایندکس نشدن نیمی از صفحات در ویکی پدیا خواهد بود.
چگونه برای RankBrain بهینه سازی کنم؟
اگرچه گوگل توضیح نداده است که RankBrain دقیقاً چگونه بر جستجو تأثیر می گذارد، احتمالاً نقشی در کمک به الگوریتم برای درک محتوا برای ایجاد نتایج دقیق تر دارد. برای حفظ رتبه خوب محتوای خود، از مراحل زیر استفاده کنید:
-
بر ایجاد محتوای با ارزش تمرکز کنید که موضوعات را عمیقاً بررسی می کند و به سؤالات مشتری پاسخ می دهد
-
از نشانه گذاری های طرحواره استفاده کنید تا مطمئن شوید که درک محتوای شما برای الگوریتم آسان است. اگرچه در حال حاضر به نظر نمی رسد که این روی رتبه بندی تأثیر بگذارد، اما اگر گوگل هوش مصنوعی بیشتری را در الگوریتم خود وارد کند، ممکن است در آینده این اتفاق بیفتد.
-
ترافیک و نرخ تبدیل خود را کنترل کنید تا شاهد کاهش یا افزایشی باشید که می تواند به شما بگوید که تلاش های شما چقدر موفق بوده است.
RankBrain یک توسعه هیجان انگیز بود زیرا هوش مصنوعی را در الگوریتم گوگل معرفی کرد. این احتمال وجود دارد که این روند در آینده نیز ادامه یابد، زیرا موتور جستجو برای هوشمندتر کردن الگوریتم خود برای به حداکثر رساندن تجربه کاربر تلاش می کند. آماده سازی هم اکنون با محتوای کاربر پسند و نشانه گذاری های ماشین پسند، اطمینان حاصل می کند که محتوای شما برای هر گونه تغییر الگوریتم آماده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰