به نظر می رسد که بین من و گفتمان فعلی پیرامون Clair Obscur: Expedition 33. خوب است! عالی ، حتی اما به نظر می رسد که یک پیام غالب بین افرادی که واقعاً بازی را دوست دارند ، طوطی و عقب مانده است. من دیده ام که این ایده طی یک هفته گذشته در رسانه
به نظر می رسد که بین من و گفتمان فعلی پیرامون Clair Obscur: Expedition 33. خوب است! عالی ، حتی اما به نظر می رسد که یک پیام غالب بین افرادی که واقعاً بازی را دوست دارند ، طوطی و عقب مانده است.
من دیده ام که این ایده طی یک هفته گذشته در رسانه های اجتماعی و در نشریات بازی سنتی بیشتر مورد بحث قرار گرفته است ، اما هر بار که این کار را می کنم ، احساس می کنم در یک واقعیت متناوب زندگی می کنم که در آن ۲۰ سال گذشته بازی هرگز اتفاق نیفتاد.
“RPG های مبتنی بر چرخش باید بازگردند؟” کجا بوده ای؟ آنها هرگز ترک نکردند.
صبر کنید ، شما چه کسی هستید؟
این دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید هنگام رد ادعایی که فقط صاف است. به من اجازه دهید تعداد انگشت شماری از بازی های بزرگ مبتنی بر نوبت منتشر شده را که در طی دو سال گذشته منتشر شده است ، لیست کنم: استعاره: Refantazio ، دروازه بالدور ۳ ، شخصیت ۳ بارگذاری ، شین مگامی تنسی ۵: Vengeance ، مانند یک اژدها: ثروت نامتناهی ، Dragon Remake 3: Remake ، Emblem Emblem ، Superorn Of Of Of Ectoperer ، Octopater Rail ، stars stars ، stars star star star star star star. مقاله ماریو: بازسازی درب هزار ساله-لیست ادامه می یابد ، و در ادامه.
در واقع ، RPG های بسیار عالی مبتنی بر نوبت از چند سال گذشته وجود دارد که من مطمئن هستم که لیست من است باید چیز بزرگی را از دست ندهید (اگر فکر کرده اید که من فکر نکرده ام) در نظرات به من اطلاع دهید).
نظر من در اینجا واضح است. در چند سال گذشته هیچ کمبود RPG های مبتنی بر نوبت وجود نداشته است ، و افرادی که فکر می کنند این ژانر ناپدید شده است به سادگی توجه نکرده اند. اینطور نیست RPG های مبتنی بر نوبت یکی از محبوب ترین بازی های هر سال بوده اند و معمولاً حداقل یک نامزد بازی در بازی سال در جوایز بازی وجود دارد. لازم نیست به شما یادآوری کنم که Baldur's Gate 3 در جوایز بازی ۲۰۲۳ جارو کرد. اگر فکر می کنید این ژانر به مبهم تبدیل شده است ، فقط توجه نکرده اید.
فقط آنچه می خواهید بگویید بگویید
ناامید کننده ترین بخش در مورد گفتمان این است که کاملاً خوب است که بازی های مبتنی بر نوبت را انجام نداده ایم تا اینکه چیزی مانند Clair Obscur همراه شود. این یک بازی عالی است که بسیار خوب بررسی شده است ، و اگر به فضای نوبت به نوبه خود توجه نمی کردید ، ممکن است به نظر برسد که از هیچ جا بیرون نیامده است. این نوع بازی ها واقعاً سرگرم کننده هستند زیرا آنها را با تعجب به شما سوق می دهند ، اما به نظر می رسد که Clair Obscur از طاقچه RPG و در جریان اصلی شکسته شده است ، این بدان معنی است که افرادی که معمولاً RPG بازی نمی کنند در مورد آن صحبت می کنند.
از آنجا که به نظر می رسد این مورد است ، ما اکنون افرادی داریم که بازی های مبتنی بر نوبت را انجام نمی دهند و این اظهارات بزرگ را در مورد وضعیت بازی های مبتنی بر نوبه خود و اینکه چگونه RPG های مبتنی بر نوبت موفقیت آمیز وجود نداشته است ، از زمان Final Fantasy در سال ۲۰۰۶ اجرا نشده است.
به نظر می رسد دلیلی که این اظهارات بزرگ بیان می شود این است که خفیف باعث نمی شود همان توجههای شدید را جلب کند. گفتن “Clair Obscur: Expedition 33 بسیار تأثیرگذار است یک ژانر مرده را احیا کرد'از اینکه بگویم “من از سال Final Fantasy 10 در سال ۲۰۰۱ یک بازی مبتنی بر نوبت بازی نکرده ام و واقعاً Clair Obscur را دوست دارم!” بیانیه اول ممکن است صحیح باشد ، اما بیانیه دیگر بسیار قابل بازتولیت است.
ای کاش مردم فقط در مورد رابطه خود با یک بازی و جایگاه آن در صنعت مقدم باشند. خوب است که یک متخصص مبتنی بر نوبت نباشید ، اما صحبت کردن در مورد بازی ها به روشی ظریف بسیار ساده تر خواهد بود اگر مردم فقط به این موضوع تعلق داشته باشند.
Square Enix هیچ کس “چراغ گاز” نیست
نکته مهم دیگر در مورد Clair Obscur که به اشتراک گذاشته شده است ، این است که موفقیت Expedition 33 ثابت می کند که Square Enix در مورد مخاطبان مدرن که به بازی های مبتنی بر نوبت علاقه مند نیستند اشتباه است-که این شرکت در حال فکر کردن است که آنها می خواهند بازی های اکشن در زمان واقعی مانند Final Fantasy 16 و نه RPG های مبتنی بر چرخش داشته باشند.
اول از همه ، یک شرکت نمی تواند شما را به فکر کردن در هر چیزی “کند”. شما در حال سوء تفاهم هستید که چراغ گاز چیست. دوم ، چندین چیز می تواند به یکباره صادق باشد. این یک راز نیست که Square Enix انتظارات فروش بسیار خوبی دارد که به نظر می رسد معدود بازی های منتشر شده آن قادر به دیدار با آنها هستند. در حالی که کلر مبهم برای یک تیم کوچک موفق بوده است ، این موفقیت هنگام مشاهده آن از طریق لنز از ناشر بزرگ بودن کاملاً متفاوت به نظر می رسد.
Square Enix با عناوین کوچکتر مبتنی بر نوبت خود در بازی هایی مانند Bravely Default ، استراتژی مثلث ، Life A Live و مسافر Octopath موفقیت باورنکردنی داشته است ، بنابراین این شرکت می فهمد که بازاری برای ژانر وجود دارد ، فقط باید تعادل مناسب را برای سری پرچمداران خود پیدا کند. Final Fantasy مدتی است که سعی می کند چیزهایی را امتحان کند و از بازی های سنتی مبتنی بر نوبت دور شود ، اما این بدان معنی نیست که این شرکت در تلاش است تا مردم را فریب دهد تا فکر کند که ژانر را دوست ندارد وقتی این شرکت به مخاطبان برخی از بهترین RPG های مبتنی بر نوبت در سالهای اخیر داده است.
در پایان روز ، من می فهمم که تحریک من ناشی از خواندن است که از افرادی که هیچ شغلی ندارند RPG ها را انجام می دهند ، ناشی می شود ، اما این باعث نمی شود که دیدن این ایده های مشابه بارها و بارها تکرار شود. خوب ، همه را گوش دهید ، اگر به سمت چپ خود نگاه کنید ، خواهید دید که نوبت من در نوبت است و من از آن استفاده می کنم تا بدی از توییتر را برطرف کنم. اگر Clair Obscur: Expedition 33 را دوست داشتید ، به استعاره بروید. یا مانند اژدها: ثروت بی نهایت. یا هر یک از عناوینی که در بالا ذکر کردم. به مخروط ها گوش ندهید ، RPG های مبتنی بر نوبت زیادی وجود دارد که می توانید به اطراف خود بروید.
Clair Obscur: Expedition 33
عاری از
۲۴ آوریل ۲۰۲۵
ESRB
بالغ ۱۷+ // خون و گور ، زبان قوی ، مضامین پیشنهادی ، خشونت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰