ماه های اخیر ثابت کرده است که وقتی بازی هایی که قبلاً به صورت انحصاری Xbox مقدس در نظر گرفته می شدند ، خط قرمز وجود ندارد. در ابتدا ، قبل از اینکه مایکروسافت یک قدم جلوتر با عجله سلام ، پنتیمنت ، زمین و دریای سارقان برود ، به تدریج عناوین کوچکتر مانند اوری
ماه های اخیر ثابت کرده است که وقتی بازی هایی که قبلاً به صورت انحصاری Xbox مقدس در نظر گرفته می شدند ، خط قرمز وجود ندارد. در ابتدا ، قبل از اینکه مایکروسافت یک قدم جلوتر با عجله سلام ، پنتیمنت ، زمین و دریای سارقان برود ، به تدریج عناوین کوچکتر مانند اوری و جنگل کور به نینتندو سوئیچ رسیدند.
ایندیانا جونز و Great Circle و Forza Horizon 5 مانند بزرگترین تعهد به این استراتژی چند منظوره احساس می کردند ، با این که یکی از آنها یک فیلمبرداری اخیر Triple-A است و دیگری یکی از معدود حق رای دادن های شخص اول Marquee Xbox است که در هیچ جای دیگر بازی نمی شود.
اکنون ، با ورود Gears of War: بارگیری مجدد ، همه شرط ها به خوبی و واقعاً خاموش هستند.
Xbox بدون چرخ دنده های جنگ یکسان نخواهد بود
در حالی که هنوز هاله هنوز پرش به کنسول های PlayStation یا Nintendo را نمی کند ، تنها زمان لازم است تا اینکه استاد رئیس راه خود را برای مراتع جدید باد کند ، و من تعجب نخواهم کرد اگر Fable پس از مدت کوتاهی پس از آن با یک عنوان کاملاً جدید در آثار دنبال شود. با این حال ، من فکر نمی کنم یک ویژگی Xbox بزرگتر از Gears of War باشد. روزگاری ، بسیاری آن را کاملاً مترادف با برند می دانستند.
در سالهای ابتدایی نسل Xbox 360 ، Gears of War اولین بازی ای بود که به ما نشان داد که دوران با کیفیت عالی واقعاً قادر بود. آنچه پیش از این اتفاق افتاد چشمگیر بود ، اما وقتی اولین بار دیدیم که مارکوس فنسیکس در حال نبرد با انبوهی از ملخ در دنیای عکسبرداری در میان انفجارها و محیط های زرق و برق دار بود ، احساس می شد که به موقع پرش کرده ایم. در لحظات صرف ، نگاهی اجمالی به آینده ارائه می شد و در ۳۶۰ بود.
Cliff Blezinski به عنوان یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی مشهور تبدیل شد زیرا Gears of War در دوره جدیدی از تیراندازان شخص ثالث قرار گرفت و در آنجا با صبر و حوصله منتظر دیوارهای سینه بود ، قبل از بیرون آمدن برای کشتن دشمنان و حرکت به بخش بعدی. ده ها نفر از تقلید کنندگان برای بازی بیرون آمدند ، اما هیچ یک از Gears of War پیشی نگرفتند ، بنابراین هر زمان که دنباله یا اسپین آف می آمد ، طرفداران آماده بودند تا چیزهایی را که به سطح بعدی منتقل می شوند ، انجام دهند.
من واقعاً آن را پس می گیرم ؛ Vanquish بهتر از Gears of War است. با من بجنگ
عجیب است که سرانجام Gears of War به پلی استیشن می آیند
اما از آنجا که نسل Xbox One به پایان رسید و Gears of War سه گانه اصلی خود را به پایان رساند ، نتوانست همان سطح از وضعیت بلاکچین را که قبلاً انجام داد ، جذب کند. ائتلاف مجبور شد بدون راهنمایی بازی های حماسی شخصیت های جدیدی را در همان جهان بسازد و نتایج متأسفانه به نتیجه نرسید.
اشتباه نکنید ، چرخ دنده های ۴/۵ عالی هستند ، و من هر آنچه را که آنها به جهان اضافه کرده اند ، دوست دارم ، اما برای اینکه مانند آنها در همان سطح آخرین ما یا هاله احمقانه باشند ، رفتار می کنند. Gears دیگر سطح حق رای دادن نیست ، اما با پرش نهایی به پلی استیشن ، می تواند باشد.
و با این حال ، یک احساس ناخوشایند عجیب و غریب در ذهنم باقی می ماند وقتی که سعی می کنم ایده بازی Gears of War را در PS5 پس از سه گانه اصلی Xbox 360 انجام دهم ، به افزایش خواهر و برادر من کمک کرد.
اکنون ، خارج از ضرورت اقتصادی و نحوه وزش باد بازی ، مایکروسافت تصمیم غیرقابل برگشت را برای ترک انحصار کنسول به خوبی می گیرد. Gears of War دیگر عنوانی منحصر به فرد نیست که تنها دلیل وجود آن فروش کنسول های Xbox است ، بلکه در عوض سریالی است که می تواند بالهای خود را گسترش دهد و مخاطبان کاملاً جدیدی را به خود جلب کند.
من نباید از این موضوع غافل شوم و در اعماق من می دانم که این کار را نمی کنم ، اما دلتنگی طولانی در روده من آنچه را که زمانی بوده است از دست می دهد. Gears of War: بارگذاری مجدد به پلی استیشن نیز تصادفی نیست ، و احتمالاً پیشرو در راه اندازی روز الکترونیکی جدید خط اصلی است که به طور همزمان در تمام سیستم عامل های اصلی سال آینده راه اندازی می شود.
عجیب است که Gears of War: Reloaded با یک تریلر واحد ، فقط یک دسته از تصاویر و قطعه های مختصر از بینش توسعه دهنده از طریق Xbox Wire اعلام نشده است.
این یک prequel است که مستقیماً در رویدادهای بازی اول جریان می یابد ، بنابراین اگر مایکروسافت برنامه های بزرگی برای این راه اندازی مجدد نرم این سریال داشته باشد ، این یک دید است که فقط Xbox را در ذهن ندارد. در حال حاضر ، ما در حال رسوب یک دوره هستیم ، نه فقط برای Gears of War ، بلکه Xbox در کلیت خود به عنوان این برند کنسول های سنتی را پشت سر می گذارد و به فهرست خواص خود اجازه می دهد تا خانه هایی را در سیستم عامل های جدید با مخاطبان بزرگتر از گذشته پیدا کند.
هاله ، چرخ دنده ها ، فورزا ، افسانه و غیره همیشه نام های بزرگی بوده اند ، اما با کمک پلی استیشن و نینتندو می توانند از همیشه بزرگتر باشند. اگر مدتی طول می کشد تا به همه چیز عادت کنم با من تحمل کن …
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰