من معمولاً از بازی های بزرگ متنفرم ، اما بزرگترین نسخه ممکن Grand Theft Auto 6 را می خواهم

The Grand Theft Auto 6 باید همه چیزهایی باشد که از آن متنفرم. من همیشه از بازی های طولانی برای توسعه شکایت می کنم ، و سری GTA نمایشگاه A. است. اما با تبدیل شدن به دهه ۲۰۰۰ ، استودیو به یک مدل یک بازی با کنسول تبدیل شد. هفت سال از Red Dead Redemption
The Grand Theft Auto 6 باید همه چیزهایی باشد که از آن متنفرم. من همیشه از بازی های طولانی برای توسعه شکایت می کنم ، و سری GTA نمایشگاه A. است. اما با تبدیل شدن به دهه ۲۰۰۰ ، استودیو به یک مدل یک بازی با کنسول تبدیل شد. هفت سال از Red Dead Redemption 2 و ۱۲ سال از GTA 5 می گذرد.
اگر من در مورد یک توسعه دهنده دیگر صحبت می کردم ، ممکن است بگویم ، “و برای چه؟” اما مسئله این است: من فکر می کنم GTA 6 باورنکردنی به نظر می رسد ، و اگر Rockstar آن را مانند GTA 5 کنترل کند ، ارزش انتظار را داشته باشد.
مربوط
The Grand Theft Auto 6 باید جدی ترین ورودی باشد
The Grand Theft Auto 6 باید در مراحل RDR2 دنبال شود ، نه GTA 5.
“بازی های کوتاه تر با گرافیک بدتر”
بعضی اوقات یک بار یک عبارت را می شنوید و بلافاصله مغز شما را باز می کند. “من می خواهم بازی های کوتاه تری با گرافیک های بدتری که توسط افرادی انجام می شود که بیشتر به کار خود پرداخت می شوند و من شوخی نمی کنم” یکی از این عبارات برای من نبود.
اولین باری که توییت نمادین جردن مالوری را در سال ۲۰۲۰ دیدم ، با بخش هایی از آن موافقت کردم. من به عنوان یک چپ ، من بدیهی می خواستم افرادی که بازی می کردند تا کمتر خرد شوند و بیشتر حقوق بگیرند. اما “بازی های کوتاه تر با گرافیک بدتر”؟ من آماده نبودم که با آن سوار شوم.
مالوری در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۰ گفت توییت را گفت و برخی از زمینه ها از آن زمان در نیمه دهه از بین رفته است. این توییت ده روز پس از راه اندازی آخرین قسمت از ما در قسمت ۲ ، بازی ای که به دنبال آن بود ، یک طوفان گفتمان را آغاز کرد. آخرین قسمت از ایالات متحده ، همه چیز توییت در برابر آن ایستاده بود: بازی ای که دو برابر پیشین خود بود ، به طرز مضحکی گرافیکی دقیق ، و توسط توسعه دهندگان در Dogty Dog ساخته شده بود که بنا به گزارش ها ، سخت بود که بازی را به موقع بدست آورد.
اگر نکته مقایسه آخرین بازی های قبلی ما قسمت ۲ و بازی های قبلی Naughty Dog است ، من با خوشحالی یک بازی ۲۵ ساعته (مهم نیست که چقدر آن را دوست دارم) برای چند بازی ۱۲ ساعته در همان زمان با هم تجارت می کنم. مدل پرستیژ سونی از اقدامات خطی-ماجراجویی از دو برابر طولانی بودن سود ندارد. آخرین قسمت از ما قسمت ۲ بیشترین سود را دارد ، زیرا به Dogty Dog اجازه می دهد دو داستان بازی با دو قهرمان مخالف را برای دو داستان بازی کند. اما خدای جنگ راگناروک؟ به راحتی دو برابر خوب است اگر نیمی از طول داشته باشد. بیشتر بازی های خطی اگر در ۱۲-۱۵ ساعت از آن خارج شوند بهتر هستند زیرا یک داستان ساده به راحتی در یک قاب ۲۵ ساعته قرار نمی گیرد.
مگر اینکه اپیزودیک باشد. یک فصل ۲۵ قسمت از تلویزیون کار می کند زیرا هر قسمت داستان خود را در حال گفتن است در حالی که هنوز هم طرح کلی را پیش می برد و هرچند بازی های اپیزودیک به وضوح وجود دارند ، اما آنها به طول ۱۰ ساعت نمایش پخش می شوند.
تفاوت اتومبیل The Frand Theft
اما بازی های دنیای آزاد هدف جهانیان هستند. وقتی آخرین قسمت از ما را بازی می کنم ، من برای یک داستان خوب و خوب در آنجا هستم و یک ساختار خطی و مبتنی بر سطح آن از آن پشتیبانی می کند. وقتی GTA 6 را بازی می کنم ، مطمئناً در آنجا برای یک داستان خوب است. اما این جذابیت در حال تجربه این روایت بین اکتشافات غوطه وری در دنیای کاملاً تحقق یافته است.
بیشتر بازی های دنیای باز در این مورد موفق نمی شوند. سایه های Creed Assassin احتمالاً اگر کوچکتر باشد ، بهتر خواهد بود زیرا دنیای آن پر از محتوای تکراری است ، همان انواع مأموریت که بارها و بارها ظاهر می شوند ، با کمی متفاوت برای تمایز مواردی که در IGA از کسانی که در Wakasa هستند انجام می دهید. Bloat مشکلی برای بازی های لیست چک بیشتر در دنیای باز است زیرا احساس می شود بازی های بزرگتر به معنای لیست چک های بزرگتر است.
احساساتی در اطراف آنلاین وجود دارد که تریلر اخیر این بازی را نشان می دهد که بیش از حد روی رئالیسم بی معنی متمرکز شده است – با حباب هایی که در آبجو لوسیا به عنوان یک نقطه کانونی ظاهر می شود. و در حالی که من لزوماً مخالف نیستم که این نوع جزئیات می تواند بازده کمتری داشته باشد ، Grand Theft Auto 6 واقعاً بزرگ و فوق العاده دقیق است ، نکته مهم است. این یک سری است که اکنون یک بار در دهه یک بار راه اندازی می شود و از آن زمان برای خدمت به دنیایی استفاده می کند که در حالی که پر از امکان است ، نزدیک به واقعی احساس می شود. احساس مثل راک استار به همه چیز – حتی حباب های آبجو – برای فروش آن فانتزی مهم است.
بیشتر بازی ها نباید این کار را انجام دهند. و شاید Rockstar بهتر باشد اگر “بازی های کوتاه تر با گرافیک بدتر” را انجام دهد که می تواند هر چند سال یک بار به جلو برود. اما از آنجا که ما قبلاً ۱۲ سال برای GTA 6 صبر کرده ایم ، من از بازی بزرگترین و دقیق ترین نسخه ممکن هیجان زده ام.
طرف دیگر
The Grand Theft Auto 6 مرا به یاد یک زمان ساده تر و شادتر می اندازد
من نمی توانم صبر کنم تا GTA 6 مرا به پارک تریلر فلوریدا پدربزرگ و مادربزرگم برگرداند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰