کد خبر : 209060
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1404 - 18:50

این عناوین کلاسیک Xbox تقریباً به اندازه همه به یاد نمی آورند

این عناوین کلاسیک Xbox تقریباً به اندازه همه به یاد نمی آورند

در اوایل دهه ۲۰۰۰ ، Xbox اصلی یک بازیکن جدید جسورانه در Console Wars بود و مایکروسافت از افزایش موارد منحصر به فرد خود خجالتی نبود. برخی از این بازی ها مانند هاله به کلاسیک فوری تبدیل شدند. دیگران به همان اندازه با ظرافت پیر نشدند. ۶:۲۶ مربوط بهترین بازی های داستان محور در سری


در اوایل دهه ۲۰۰۰ ، Xbox اصلی یک بازیکن جدید جسورانه در Console Wars بود و مایکروسافت از افزایش موارد منحصر به فرد خود خجالتی نبود. برخی از این بازی ها مانند هاله به کلاسیک فوری تبدیل شدند. دیگران به همان اندازه با ظرافت پیر نشدند.

۶:۲۶

مربوط

بهترین بازی های داستان محور در سری Xbox X | S

اگر به دنبال یک تجربه روایت عالی در Xbox هستید ، این بازی ها ضروری است.

برخی قربانی بازاریابی بیش از حد بودند که هرگز نمی توانستند زندگی کنند. برخی دیگر فقط طراحی متوسط ​​متوسط ​​داشتند. این عناوین باعث ایجاد وزوز جدی شد ، اما بعد از آن بازیکنان را به جای گذاشتند که تعجب کردند که همه هیاهو چیست. با استفاده از مزایا (و نوستالژی بسیار کمتری) ، وقت آن است که حقیقت را بپذیریم: نه هر Xbox “کلاسیک” نوارهای خود را به دست آورد.

۱۰

نیروی بی رحم

شخصیت اصلی با هدف نیروی بی رحمانه.

نیروی بیرحمانه به عنوان یک قاتل هاله از بین رفت. این تلاش بزرگ مایکروسافت برای اثبات این بود که آنها می توانند دو بار جادو را تکرار کنند. روی کاغذ ، همه چیز را که ممکن است به دنبال آن باشید ، از جمله تاکتیک های مبتنی بر تیم و یک تنظیم علمی تخیلی داشت. اما در عمل ، این یک آشفتگی از AI Clunky و طراحی سطح غیرقانونی بود.

اگر یک بازی به عنوان “قاتل” حق رای دادن دیگری که هنوز هم در آن وجود دارد ، قرار گرفته است ، آن را با یک تخته سنگ نمک بگیرید.

آنچه باید یک تیرانداز تاکتیکی پرتنش و تاکتیکی به یک شعار تکراری با هم تیمی های گنگ و سنگ تبدیل شده بود. در هنگام پرتاب خوب فروخته شد (با تشکر ، قطار اعتیاد به مواد مخدره) ، اما به سرعت فراموش شد ، به خصوص هنگامی که Halo 2 به همه یادآوری کرد که یک تیرانداز Xbox واقعاً عالی به نظر می رسد.

۹

Blinx: Time Sweeper

Blinx در حال حرکت به سطح اول در Blinx time time sweeper.

قرار بود Blinx پاسخ Xbox به ماریو باشد. با یک طلسم عجیب و غریب و مکانیک کاملاً جدید کامل بود. ایده کنترل زمان در یک Platformer در سال ۲۰۰۲ شگفت انگیز به نظر می رسید ، اما اجرای آن به طرز باورنکردنی کاملاً ناخوشایند به پایان رسید. سطح بسیار پیچیده بود ، کنترل ها به طرز ناامید کننده ای سفت بودند و دوربین در هر مرحله از راه با شما جنگید.

فقط به این دلیل که یک بازی منحصر به فرد بود به این معنی نیست که خوب بود. بعضی اوقات ، انحصار فقط به این معنی است که هیچ کس دیگری آن را نمی خواست.

این بازی به معنای نمادین بود ، اما جاه طلبی خود را به خود جلب کرد. خود بلینکس روی جعبه خنک به نظر می رسید ، اما در بازی ، او آزار دهنده تر از نماد بود. دنباله ای وجود داشت ، اما برای تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر کاری انجام نداد.

۸

تائو فنگ: مشت نیلوفر آبی

دو شخصیت که در تائو فنگ می جنگند.

هنگامی که یک سازنده از Mortal Kombat یک بازی جدید جنگی را منتشر می کند ، مردم توجه می کنند. تائو فنگ دارای طراحی شخصیت های چشمگیر و مکانیک آسیب اندام بود که مانند یک قدم بزرگ به جلو به نظر می رسید. متأسفانه ، مانند یک قدم بزرگ به عقب بازی کرد. تشخیص هیت پیروز بود و فاقد سرگرمی بیش از حد از سلف معنوی خود بود. به علاوه ، گرافیک ها فقط کمی “خاموش” بودند.

مربوط

۱۰ بازی بد با مکانیک خوب

این بازی ها بد بودند ، اما مکانیک هایی داشتند که آنها را از افتضاح بودن نجات می داد.

حتی طرفداران این ژانر سرد باقی مانده بودند و تلاش های آن برای نگاه بالغ تر و خنک تر به نظر می رسید که از لبه های برش خورده تر است.

۷

ساقه

در حال عبور از جاده ای در سودکی.


MixCollage-27-Nov-2024-07-04-PM-7594.jpg

ساقه


عاری از

۲۰ ژوئیه ۲۰۰۴

ESRB

اشمیه

توسعه دهنده (ها)

گروه اوج

ناشر (ها)

Microsoft Game Studios ، انتشارات دیجیتال باغ وحش



سودکی تلاش مایکروسافت برای فریب دادن طرفداران JRPG به Xbox بود. با این حال ، به جای اینکه Final Fantasy را بدست آوریم ، یک هیبرید عجیب و غریب-ملاقات شرقی-غربی را بدست آوردیم که نتوانست به هر دو سبک متعهد شود. از نظر بصری ، برای زمان مناسب به نظر می رسید ، اما همه چیز دیگر احساس پخت و پز می کرد.

Combat سعی کرد پویا باشد اما قبل از نیمه اول بازی خسته کننده بود و بازیگری صدا به سختی قابل عبور بود. جهان پتانسیل زیادی داشت ، اما داستان خیلی زود به پایان رسید. این فقط یک بازی کامل نبود. این بدترین RPG نیست که تاکنون ساخته شده است ، اما از نظر ژانر که مایکروسافت می خواست آن باشد ، فاصله دارد.

۶

توسط Ghoulies گرفته شده است

توسط خانه های خالی از سکنه Ghoulies گرفته شده است


MixCollage-13-Jan-2025-07-41-AM-1814.jpg

توسط Ghoulies گرفته شده است


عاری از

۲۱ اکتبر ۲۰۰۳



اولین بازی نادر تحت مایکروسافت باید یک برد بود. درعوض ، این یک قسمت پر کننده عجیب و غریب و بی دست و پا بود. به نظر می رسید که توسط ارواح به نظر می رسید که مستقیماً از اواخر دهه ۹۰ آمده است ، و نه به روشی خوب. این گیم پلی بسیار اساسی ضرب و شتم و یک تنظیم به سرعت تکراری بود.

این جذابیت علائم تجاری نادر و طنز بی نظیر بود ، اما این امر باعث نشد که از احساس عنوان بودجه با لباس AAA احساس کند.

۵

ظهور

شخصیت با هدف اسلحه در ظهور.

ظهور ظهور قرار بود جهان بزرگ علمی تخیلی بعدی باشد. کارت Orson Scott به نوشتن آن کمک کرد. یک سه گانه کامل برنامه ریزی شده بود. هشدار Spoiler: ما هرگز قسمت دوم را نداریم. این یک فرضیه جالب و جاه طلبی سینمایی داشت ، اما اشکالات وحشیانه و عملکرد وحشتناک آن را به پایین کشید. احساس کلی این بود که به شش ماه کار دیگر احتیاج دارد.

مبارزات چشمک زن ، اما تصفیه نشده بود ، و سیستم عامل فقط بد بود. این یک نمونه عالی از وعده مشترک بیش از این در طراحی بازی است.

۴

آزوریک: ظهور پراتیا

بازیکن در حال کاوش در یکی از سطوح بعدی در آزوریک: Rise of Perathia برای Xbox.


MixCollage-14-Jan-2025-09-52-AM-3103.jpg

آزوریک: ظهور پراتیا


عاری از

۲۸ نوامبر ۲۰۰۱



یکی از انحصارهای اولیه Xbox ، Azurik سعی کرد با جادوی ابتدایی و دنیای مرموز ، یک اکشن پراکنده باشد. این بازی برای یک عنوان پرتاب خوب به نظر می رسید ، اما جهان بسیار بی ثمر بود ، و مبارزات بسیار دلخواه باقی مانده بود.

مربوط

۸ بازی بد لذت بخش

این بازی ها کاملاً در اردوگاه خیلی بد هستند.

داستان به سختی ثبت شده بود ، و خود آزوریک تمام کاریزمای یک سنگ را داشت. از نظر توهین آمیز بد نیست ، اما بسیار کسل کننده است. این یک نمونه عالی از کسل کننده بودن بدتر از شکسته است.

۳

مات

تصویری که نشان می دهد هنر مورد اصلی Whacked!

مات قرار بود یک دعوا کننده مهمانی عجیب و غریب و پر از شخصیت های سرگرم کننده و آشوب آور باشد. درعوض ، مانند پسر عموی کمتری با استعداد استون احساس می کرد. تصاویر کارتونی و سبک Offbeat آن تقریباً آن را نجات داد ، اما گیم پلی شامل مبارزه با جنگی بسیار کم عمق و مینی بازی های تکراری بود.

بازاریابی اولیه Xbox عادت داشت که از بین برود. همیشه بررسی ها را فراتر از مبهم کادر بررسی کنید.

حتی با پشتیبانی Xbox Live (در آن زمان نادر) ، فقط گوشت کافی روی استخوان وجود نداشت تا بازیکنان را علاقه مند کند. این همه سبک و بدون عمق بود.

۲

مرده یا زنده: والیبال ساحل Xtreme

دخترانی که والیبال ساحلی در والیبال ساحل Doa Xtreme بازی می کنند.

مطمئناً فروخته شده است. اما صادقانه بگویم ، DOA: Xtreme Beach Volleyball برای نوآوری گیم پلی در اینجا نبود. اینجا برای فروش فیزیک جیگل و بیکینی بود. خود والیبال؟ در بهترین حالت متوسط. بقیه بازی؟ بیشتر تماشای شخصیت ها آفتاب می گیرند و هدیه می دهند.

این کاملاً برای طرفداران امیدوار به یک بازی ورزشی واقعی یا محتوای معنی دار نبود. برای بازیکنان نوجوان با انتظارات کم و دسترسی به اینترنت در سال ۲۰۰۳؟ شاید تحویل داده شود. اما با نگاه به گذشته ، این یک پاورقی ناخوشایند در حق رای دادن مردگان یا زنده است.

۱

کابوس

شخصیت ریخته گری شخصیت در شب.

Nightcaster با مبارزه با زیبایی شناسی و زیبایی شناسی تاریک و طلسم خود ، با هدف یک ماجراجویی جادویی منحصر به فرد Xbox- منحصر به فرد است. اما در حالی که این مفهوم جذاب بود ، اعدام مارک را از دست داد. طرح کنترل منحصر به فرد بازی کاملاً ناخوشایند و ناامید کننده بود.

آن را به داستان دردناک عمومی و تصاویر گل آلود اضافه کنید ، و ما تعجب نمی کنیم که این بازی به گمنامی محو شده است.

طرف دیگر

۱۰ توسعه دهنده بازی های ویدیویی افسانه ای با بازی های بد آنها می خواهند شما را فراموش کنید

از Sie Bend گرفته تا جان Romero ، توسعه دهندگان بازی همه چیز را برای ارائه یک محصول قابل پخش قرار می دهند. اما حتی استعدادهایی مانند این موارد دلخراش خود را دارند.



منبع:thegamer

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ثبت سفارش رپرتاژ خبری

توليد خودکار زيرنويس