من همیشه فردی بوده ام که وقتی احساس می کنم صبر من نازک است ، مشکل بازی را پایین آورده ام. در انجام بازی هایی که در تنظیمات دشواری کمتر مجازات کننده بازی می کنند شرم آور نیست ، اما شاید من خیلی سریع راه را برای رسیدن به راه آسان انجام دهم. من دوست
من همیشه فردی بوده ام که وقتی احساس می کنم صبر من نازک است ، مشکل بازی را پایین آورده ام. در انجام بازی هایی که در تنظیمات دشواری کمتر مجازات کننده بازی می کنند شرم آور نیست ، اما شاید من خیلی سریع راه را برای رسیدن به راه آسان انجام دهم. من دوست دارم به جای تحمل اصطکاک از بازی هایم لذت ببرم ، اما بعد از بازی Clair Obscur: Expedition 33 ، من شروع به یادگیری در آغوش گرفتن چالش ها می کنم.
مربوط
صدای عالی بازیگری واقعاً باعث افزایش Clair Obscur: Expedition 33 به عظمت می شود
شاید همه چیزهایی که جنیفر انگلیسی لمس می کند واقعاً به گتی تبدیل می شود.
Clair Obscur به من صبر به من آموخت
من با Clair Obscur مسیری متفاوت را طی کردم زیرا خانه من قبل از انجام این کار شروع به بازی کردن آن کرد ، این بدان معنی بود که من یک مرد و مربی آزاد داشتم که وقتی با آن دست و پنجه نرم می کردم ، روی نیمکت نشسته ام ، بیشتر در چند ساعت اول. او هنگام شنیدن موسیقی نبرد و تماشای پله ها ، از پله ها پایین می آمد و از طریق پیچیدگی های زمانبندی پاری صحبت می کرد ، وقتی به یک پیشخوان مخصوصاً ناخوشایند برخورد کردم ، با من در مورد کارفرمایان آزار دهنده و مقایسه با من ، با من تشویق می کردم تا بتوانم از انتخاب تصویر خود استفاده کنم.
اما به خصوص در آن ساعات اولیه ، وقتی من از هر مرگ به طور فزاینده ای ناامید شدم ، بهترین کاری که او برای من انجام داد این بود که من را ترغیب کردم که مشکل را رها نکنم. وقتی از او پرسیدم که آیا من در این بازی خیلی بد بودم که آن را با دشواری عادی به پایان برسانم ، او به من مسخره کرد و گفت: “نه ، فقط سعی کنید ، ارزش آن را دارد.” بنابراین من تلاش می کردم ، و او درست بود – ارزش آن را داشت.
کلر مبهم از سخت ترین بازی جهان دور است – در واقع ، بسیار بخشنده است. این امکان وجود دارد که ساخت و ساز خود را انجام دهید تا بتوانید راه خود را از طریق بازی تانک کنید ، هرگز به هیچ وجه مجبور به پارکی نیست. قالب مبتنی بر نوبت آن به شما می دهد تا بین دورهای دور خود را آماده کنید تا از نظر ذهنی خود را برای حملات هر دشمن آماده کنید ، و شما نمی توانید با تمام شدن یک مبارزه طولانی در زمان واقعی ، غرق شوید. و هنگامی که زمان دقیق Parry را برای هر دشمن فهمیدید ، بازی بسیار آسان تر می شود و می توانید با آن ریتم کنید.
من اثبات زنده این واقعیت هستم. من همیشه رفلکس های وحشتناک و زمان بندی داشته ام که مرا از بازی های Souls و Soulslikes دور نگه داشته است ، اما یاد گرفته ام که از روند سنگ زنی در همان مبارزه رئیس بارها و بارها لذت ببرم ، با صبر و حوصله تکنیک خود را پالایش می کنم تا اینکه بعد از پیشخوان ضربه بزنم. معلوم است که ناامیدی قوطی هنگامی که بالاخره آن را به لب آن لگد می زنید ، منجر به رضایتمندی شدیدی می شود ، من هرگز با آن ناراحتی به اندازه کافی طولانی نشسته ام تا این را برای خودم بفهمم.
مربوط
بنابراین آیا Elden Ring فقط دو برابر بیشتر از هر فیلم A24 ساخته شده است؟
تصور اینکه حلقه Elden بدون بودجه قابل توجهی کار می کند دشوار است.
دروغ P ممکن است سرگرم کننده تر باشد ، اما چه کسی اهمیت می دهد؟
من همه اینها را می گویم تا توضیح دهم که چرا من بیشتر از واکنش های دروغ گزینه های مشکل P درک می کنم. DLC Overture DLC 25-30 ساعت محتوا و کارفرمایان جدید ، یک منطقه جدید ، یک حالت عجله رئیس و تنظیمات مشکل جدید ، از جمله یک حالت آسان ، اضافه می کند.
من می دانم که چرا طرفداران ممکن است احساس کنند که یک مشکل آسان تر تجربه را رقیق می کند. من هنگام بازی Clair Obscur مشکل خود را کم نکردم و احساس می کنم به دلیل آن زمان رضایت بخش تری داشته ام. مطمئناً ، من می توانستم به جای اینکه ساعت ها سرم را در مقابل کارفرمایان بکشم ، به طور همزمان در بازی سفر کنم ، اما این باعث می شد که من از شادی از دانستن اینکه من بازی را دقیقاً همانطور که توسعه دهندگان در نظر گرفته ام ، مبارزات رئیس دردناک و همه را محروم می کنم.
و دروغ P توسط همه حساب ها بازی خاصی نیست. من خودم آن را بازی نکرده ام ، اما از آنچه شنیده ام و خوانده ام ، بین دشواری و قابلیت دسترسی ، خط خوبی را پشت سر می گذارد ، و بیشتر به درک محیط ها و دشمنان متکی است تا اینکه در استخرهای سلامت عظیم رئیس قرار بگیرند. از این طریق ، بسیار شبیه به Clair Obscur است. هر دو بازی برای افزایش قابلیت دسترسی به طراحی بازی خوب متکی هستند.
گفته می شود ، شکایت هنوز احمقانه است. من چندین بار نوشتم که اضافه کردن گزینه های دشواری به یک بازی باعث می شود تا انواع بیشتری از افراد قابل پخش باشند و من هنوز هم در کنار آن ایستاده ام. اگر نمی خواهید با مشکل ساده تر بازی کنید ، لازم نیست. شما دکمه هایی را که فشار می دهید و دشواری انتخاب می کنید کنترل می کنید. برخی از افراد قادر نیستند ، یا حتی فقط مایل نیستند که این نوع کارها را در انجام یک بازی قرار دهند. آیا آنها تجربه بدتری کسب می کنند؟ شاید ، اما این کار آنهاست ، و همچنین به توسعه دهندگان بستگی دارد که این حالت را به خودی خود به چالش بکشد.
قابلیت دسترسی بیشتر همچنین به معنای القاء بازیکنان جدید به ژانر است و این یک چیز خوب است. من به احتمال زیاد یکی از این بازیکنان هستم-بعد از اینکه متوجه شدم که می توانم واقعاً در یک بازی سنگین و سنگین با صبر کافی باشم ، Soulslikes اکنون برای من کمتر قابل قبول نیست. دروغ P می تواند آن بازی برای افراد دیگر باشد. در کدام دنیا این یک چیز بد است؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰