خلاصه بازگشت به Origins به نمایش می گذارد که دنیای سایه های خالی چقدر احساس می کند. ناخن های سایه بان ، جنگ و پارکور ، اما آرزو می کنم دنیایی که این کار را انجام می دهید بهتر باشد. من هرگز فکر نکرده ام که فئودال ژاپن یک تنظیم خوب قاتل باشد. در دهه
خلاصه
بازگشت به Origins به نمایش می گذارد که دنیای سایه های خالی چقدر احساس می کند.
ناخن های سایه بان ، جنگ و پارکور ، اما آرزو می کنم دنیایی که این کار را انجام می دهید بهتر باشد.
من هرگز فکر نکرده ام که فئودال ژاپن یک تنظیم خوب قاتل باشد. در دهه ۱۹۶۰ انگلستان جنوبی با مودها و راکرها به من بدهید.
من کاملاً سایه های Creed Assassin را شستشو داده ام. من هر هدف را ترور کرده ام ، هر دیدگاه را هماهنگ کرده ام و هر قلعه را پاک کرده ام. Naoe یک دستگاه قتل خوب است که آماده اعتصاب از سایه ها است و یاسوکه نیز در آنجاست و تمام تلاش خود را می کند. با پایان یافتن زمان من در ژاپن فئودالی ، نیاز ابدی من به عقیده تر قاتل بیشتر بی نظیر ماند ، بنابراین من ریشه های ۲۰۱۷ را برای یک طلسم کوتاه دوباره بررسی کردم.
بعد از گذشت تنها دو ساعت در اطراف مصر بطلمیوس ، اکنون سؤال می کنم که چرا وقت زیادی را صرف سایه ها کردم. Origins در این مرحله نزدیک به یک دهه است ، اما هنوز هم تمام راه هایی را که سایه ها صاف می شوند نشان می دهد.
Shadows بازی بدی نیست. به خصوص هنگام بازی به عنوان Naoe ، عمل دقیقه به دقیقه ای بودن یک قاتل بهترین کاری است که تاکنون بوده است. این مخفیانه برای در نظر گرفتن نورپردازی مورد بازنگری قرار گرفت و به جای اینکه همیشه به پشت بام ها پیش فرض شود ، در زیر دشمن باز می شود و طناب ها به صعود کمک می کنند تا احساس کارآمد و در عین حال درگیر و عمدی تر از مکانیک در سندیکا باشد.
نوشتن نیز بسیار قوی تر است. Naoe و Yasuke یک جفت دوست داشتنی هستند که به خوبی یکدیگر را بازی می کنند ، و سفر آنها پر از صحنه های به یاد ماندنی است ، مانند برخورد Naoe با Hanzo ، یا Yasuke شروع به آموزش سامورایی خود می کند. پس از فاجعه میراژ از یک داستان ، خوب است که با توجه به این شخصیت بسیار زیاد ، منجر به این موضوع شود.
من قبلاً این قلعه را دیده ام
اما بازگشت به Origins واقعاً در خانه چکش زده است که چقدر مسائل من با سایه ها باعث لذت من شد. Bayek ممکن است دست و پا چلفتی تر و کمتر مخفی تر از Naoe باشد و کمتر از یک جنگجو کارآمد نسبت به یاسوکه باشد ، اما سفر او در مصر سایه ها را به یک دلیل اصلی پاک می کند: جهان.
سایه های ژاپن شلوار است. هر شهرک به نظر می رسد و یکسان است ، با خالی کردن قلعه های کوکی برش بیشتر وقت خود را. صخره های شیب دار و غیر قابل عبور همچنین اگر ترجیح می دهید به مسیرهای بین شهرها نپردازید ، آن را به کابوس تبدیل می کند. این مکان های بسیار زیبا است ، اما هیچ ماده ای وجود ندارد. گذشته از شاید یک اردوگاه راهزن یکسان یا کمین شینوبی ، ژاپن احساس بی جان می کند.
از قضا برای یک بازی پر از بیابان ها و کریپت ها ، Origins در حال زندگی است. شهرهای بزرگ طعم متمایز خود را دارند که باعث می شود احساس بی نظیری نسبت به هر جای سایه ها داشته باشند. رودخانه ها و رودخانه های Krocodilopolis که در خیابان ها در حال عبور است ، لتوپولیس هنوز هم در زیر ماسه ها به صورت نیمه دفن شده است ، و کلانشهرهای پراکنده اسکندریه همه شهرها و قلعه های سایه ها را احساس می کنند.
ژاپن احساس مرده می کند
و این فقط شهرک ها است. حتی در وحشی ها ، در مقایسه با ژاپن تعداد بیشتری برای کشف وجود دارد. اردوگاهی که در وسط یک بیابان آفتاب گرفته شده و یا کارگرانی که در ساخت یک قنات در یک دره قرار دارند ، در یک شکاف پنهان شده است. در سایه ها ، می توانید مایل را بدون هیچ اتفاقی طی کنید ، در حالی که در اصل ، شما عملا در حال برخوردها یا مکان های جدید برای کشف هستید.
بخشی از دلایلی که سایه ها از زندگی آنقدر عاری از زندگی هستند ، به این دلیل است که در واقع بسیار عاری از زندگی است. صرفه جویی در چند میمون و گاو ، جهان کاملاً فاقد حیات وحش است و تنها تهدیدهای مربوط به نائو و یاسوکه انسان (و یوکای عجیب و غریب) است.
Bayek مجبور شد با شیرها ، مارها و حتی هیپوس مبارزه کند و وحشی ها را به همان اندازه هر پاسگاه نگهبان خطرناک کند. این باعث می شود سایه ها احساس ناتمام کنند – شما اغلب گرگ ها را از راه دور می شنوید ، اما هرگز یک بار با آنها مبارزه نخواهید کرد. ژاپن خرس ، گراز و بدی دارد ، اما شما هرگز آن را نمی دانید که چگونه می توانید از طریق جنگل ها دلهره آور باشید.
Origins Gambit بزرگ Ubisoft برای احیای Creed Assassin پس از سندیکا تحت تأثیر قرار گرفت. این حتی با سنت شکسته شد و یک سال از انتشار سالانه خود خارج شد تا اطمینان حاصل کند که به همان اندازه خوب است ، و نتایج یکی از متراکم ترین ، زنده ترین و زنده ترین دنیای Assassin's Creed تاکنون بوده است.
با وجود تاخیرهای بیشمار ، سایه ها از مثال Origins چیزهای زیادی یاد نگرفتند. این مهمترین چیز را از هر بازی Creed Assassin's Creed فراموش کرد: داشتن یک محیط عالی. کانسای می توانست یکی از مکان های عالی همه زمانه برای این سریال باشد ، اما بعد از گذشت تنها چند ماه ، من از مصر کمتر خسته شده ام که هفت سال گذشته را صرف کاوش نسبت به ژاپن کردم که فقط هفته ها را در آن گذراندم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰