کد خبر : 208891
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 11:17

راهنمای بازیگران و شخصیت های «The Underdoggs»: کدام افراد مشهور در این کمدی آینده بازی می کنند؟

راهنمای بازیگران و شخصیت های «The Underdoggs»: کدام افراد مشهور در این کمدی آینده بازی می کنند؟

  به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده سوابق اعدام از زمان ایجاد آن در دهه ۹۰ بحث برانگیز بوده است. توپاک شکور، دکتر دره، اسنوپ داگ و غیره در آن حضور داشتند. Suge Knight اجرایی به لیبل کمک کرد تا تصویر خام خود را از صحنه هیپ هاپ ساحل غربی بدهد، اما

 

به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده سوابق اعدام از زمان ایجاد آن در دهه ۹۰ بحث برانگیز بوده است. توپاک شکور، دکتر دره، اسنوپ داگ و غیره در آن حضور داشتند. Suge Knight اجرایی به لیبل کمک کرد تا تصویر خام خود را از صحنه هیپ هاپ ساحل غربی بدهد، اما او همچنین در نهایت مانع از توانایی آن برای فعالیت در فضای قانونی شد. به دلیل خروج ستاره هایش و اتهامات جنایی متعدد، نایت کنترل Death Row را از دست داد و در نهایت، پس از مالکیت در گروه موسیقی MNRK، اسنوپ داگ این برچسب را برای خود به دست آورد و قصد داشت Death Row را به نام وارث قانونی خود احیا کند. . بر اساس گزارش Variety، با کنترل برخی از آهنگ های عقب افتاده Death Row، اسنوپ برنامه های مهمی برای این لیبل دارد، از جمله راه اندازی Death Row Pictures با فیلم جدیدش The Underdoggs.

The Underdoggs یک کمدی کاملاً جدید است که اسنوپ داگ را به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای که توسط دادگاه قانون به او خدمات اجتماعی اختصاص داده است و باید مربی یک تیم فوتبال جوانان محلی باشد، نشان می دهد. با کمک دوستانش و حتی مربی خودش، شخصیت اسنوپ باید بر نفس خود غلبه کند و حتی به نوعی توانبخشی دست یابد و به این بچه ها کمک کند تا برنده شوند. شاید بپرسید چه کسی قرار است به او کمک کند؟ ما پاسخ ها را در این راهنمای بازیگران و شخصیت ها یافتیم. نیازی به تشکر از ما نیست؛ چیزی جز یک چیز G نیست.

 

اسنوپ داگ در نقش جیسن جنینگز

اسنوپ داگ در این فیلم نقش جیسن جنینگز، بازیکن فوتبال ستاره ای را بازی می کند که با ماشین فوق العاده خود وارد اتوبوس شهری می شود و او را در خدمت جامعه قرار می دهد. برای محکومیت او، او باید یک تیم از بچه ها را برای پیروزی در یک تیم محروم محلی راهنمایی کند.

اسنوپ داگ ممکن است قبل از هر چیز به عنوان یک خواننده رپ شناخته شود، اما حرفه بازیگری او را در برخی از نقش های به یاد ماندنی به ارمغان آورده است: خرس هاگی در Starsky & Hutch، کاپیتان مک در Training Day، آبی در نیمه پخته، رادنی در Baby Boy، Jimmy Bones. در Bones، و Beach City Roller در The Wash. از زمان خرید و راه‌اندازی Death Row Pictures، انتظار می‌رود که او روی یک فیلم زندگی‌نامه‌ای آینده درباره زندگی و حرفه‌اش کار کند.

 

تیکا سامپتر در نقش چریس

تیکا سامپتر نقش چریس را به تصویر می‌کشد که به تیم فوتبال جوانان وابسته بود اما مهم‌تر از همه در دوران دبیرستان با جیسن جنینگز رابطه داشت. این دو نمی توانند در مورد اینکه چه کسی از چه کسی جدا شده به توافق برسند، اما بدیهی است که روحیه فزاینده جنینگز به رابطه ای که قبلا داشتند فشار می آورد.

تیکا سامپتر همچنین سابقه همکاری با اسنوپ را از زمان حضور او در اولین برنامه خود، One Life to Live، دارد. از آن زمان، او در کنار کوین هارت در Ride Along و Ride Along 2 بازی کرد و در Southside with You در نقش میشل رابینسون بازی کرد. اخیراً او در نقش مدی واچوفسکی در Sonic the Hedgehog، Sonic the Hedgehog 2 و Sonic the Hedgehog 3 نقش صداپیشگی تکراری را ایفا کرده است.

مایک اپس در نقش کریم

مایک اپس در نقش کریم، دوست گذشته جنینگز ظاهر می شود که در حالی که قصد دارد با اسلحه از او سرقت کند، دوباره ظاهر می شود. این دو به سرعت به هم می رسند، و به نوعی، کریم بخشی جدایی ناپذیر از کمک به جنینگز برای مربیگری تیم جوانان می شود.

مایک اپس یک کمدین است که به راحتی می توان چهره اش را از تور Def Comedy Jam تشخیص داد، اما او اولین نقش خود را در یک فیلم زمانی که وین دیزل (سریع و خشمگین) کارگردانی Strays را بر عهده داشت، به دست آورد. او با بازی «روز-روز» جونز در جمعه آینده تبدیل به یک ستاره شد. او موفقیت خود را با نقش هایی مانند رجینالد رایت در همه چیز درباره بنجامین ها، لوید جفرسون «ال.جی.» ادامه داد. وین در Resident Evil: Apocalypse، «Black Doug» در The Hangover و The Hangover Part III، «Satin» Struthers در Sparkle، Carl Black در Meet the Blacks و The House Next Door: Meet the Blacks 2، و Jimmy در Dolemite Is My. نام. او همچنین نقشی در فیلم Madame Web دارد که قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود.

 

اندرو شولز در نقش چیپ کالینز

اندرو شولز نقش چیپ کالینز، مربی تیم جوانان را برعهده می گیرد که به رقیب جنینگز تبدیل می شود.

اندرو شولز یک کمدین، بازیگر و مجری پادکست همه کاره است. شولز در حالی که ممکن است همان فیلم‌شناسی گسترده را نداشته باشد، در صحنه کمدی و صنعت سرگرمی نامی برای خود دست و پا کرده است. او با نقش‌های اخیرش به عنوان TJ در بازسازی White Men Can’t Jump و Cousin Avi در You People محبوبیت پیدا کرد. او همچنین یک قسمت آینده در Upgraded دارد، یک رام کام با Camila Mendes و Archie Renaux.

 

جورج لوپز در نقش مربی فیس

جورج لوپز مربی فیس را به تصویر می کشد، مربی جیسن جنینگز قبل از اینکه زندگی او تغییر کند. مربی فیس به عنوان شخصیت پشتیبان و راهنما در سفر ورزشی جیسن، نقش بسزایی در شکل دادن به شخصیت ستاره فوتبالیست، حتی در دوران پست او، ایفا می کند.

جورج لوپز همچنین یک کمدین مشهور است، اما او همچنین به خاطر مجموعه تلویزیونی خود که جورج لوپز نیز نامیده می شود، بسیار شناخته شده است. او همچنین برای نقش‌هایی مانند آقای گوزمان در زنان واقعی منحنی‌ها، ارنی رودریگز در توپ‌های خشم، جان سوئینی در Swing Vote و رودی ریس در Blue Beetle شناخته شده است. او همچنین قرار است در فیلم مهیج بعدی «Afterward» نقش پولو را بازی کند.

 

سایر بازیگران در تیم

بسیاری از بازیگران جوان آینده برای بازی در تیم فوتبال جوانان استخدام شدند. نقش Tre را جونیگان بوث، بازیگر جوانی که در فیلم This Is Us نیز در نقش مارکوس جوان ظاهر شد، بازی خواهد کرد. آدان جیمز کاریلو نقش تونی را بازی خواهد کرد و اگرچه آدان جوان است، اما در چندین نمایش از جمله Mayans M.C، The Lincoln Lawyer و As We See It نقش داشته است. او همچنین در سباستین مانیسکالکو درباره پدرم در نقش سباستین جوان ظاهر شد. Kylah Davila در نقش Ghost ظاهر خواهد شد و او فقط یک حضور دیگر در سریال Gordita Chronicles دارد. کالب دیکسون نقش دواین را بازی خواهد کرد و همچنین در داستان من مبارزه با بوسی بداس حضور داشته است که در آن نقش توتی راو را بازی کرده است. الکساندر مایکل گوردون در نقش گری، که در فیلم Swagger نیز نقش اموری جوان را بازی کرد، و آخرین اما نه کم اهمیت ترین در لیست ما، شاموری واشنگتن در نقش بیل. واشنگتن رزومه کمی طولانی تری دارد، از جمله تئو کارتر در NCIS، تایرون در How to Get Away with Murder، Young Jalen در Never Heard، Young JR در All American: Homecoming Scrapyard Gang Buckwheat در Documentary Now!، و Roni Jr در Basketball Girlfriend. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توليد خودکار زيرنويس

ثبت سفارش رپرتاژ خبری

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح