کد خبر : 208893
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 12:11

شناسایی فرصت های اقیانوس آبی برای استراتژی های لینک سازی

شناسایی فرصت های اقیانوس آبی برای استراتژی های لینک سازی

  استراتژی ایجاد لینک خود را با ادغام اصول استراتژی اقیانوس آبی اصلاح کنید. این مقاله به عنوان یک راهنما عمل می‌کند تا دیدگاه شما را در مورد لینک بیلدینگ بازنگری کند. ایجاد رپورتاژ آگهی با موضوع فیلم و پیاده‌سازی استراتژی‌های لینک‌سازی که با بهترین شیوه‌های گوگل همسو هستند، چالش مهمی را به همراه دارد.

 

استراتژی ایجاد لینک خود را با ادغام اصول استراتژی اقیانوس آبی اصلاح کنید. این مقاله به عنوان یک راهنما عمل می‌کند تا دیدگاه شما را در مورد لینک بیلدینگ بازنگری کند.

ایجاد رپورتاژ آگهی با موضوع فیلم و پیاده‌سازی استراتژی‌های لینک‌سازی که با بهترین شیوه‌های گوگل همسو هستند، چالش مهمی را به همراه دارد. این پیچیدگی به این دلیل به وجود می‌آید که پایبندی به سیاست‌های هرزنامه گوگل باعث می‌شود پیوندها به‌جای اینکه هدف اصلی باشند، به‌طور طبیعی رخ دهند. در نتیجه، این مفهوم باید توسعه کمپین های لینک سازی را هدایت کند. اینجاست که برنامه ریزی استراتژیک بسیار مهم می شود.

خوشبختانه، ابداع استراتژی ها نباید یک تلاش انفرادی باشد. حوزه بازاریابی و برنامه ریزی کسب و کار استراتژی را به طور گسترده مورد مطالعه قرار داده است و در سال ۲۰۰۴، معرفی «استراتژی اقیانوس آبی» رویکرد برنامه ریزی استراتژیک را متحول کرد. در حالی که در ابتدا برای ساخت لینک در نظر گرفته نشده بود، این استراتژی بینش های ارزشمندی را برای لینک سازانی که به دنبال الهام گرفتن فراتر از استراتژی های مرسوم و خط مشی های راهنما هستند، ارائه می دهد.

این مقاله به عنوان ابزاری برای تشویق یک دیدگاه جدید در رابطه با لینک سازی است. استراتژی اقیانوس آبی دقیقا چیست؟ استراتژی اقیانوس آبی که توسط W. Chan Kim و Renée Mauborgne ابداع شده است، یک رویکرد برنامه‌ریزی تجاری است که بر اکتشاف نواحی جدید و دست‌نخورده بازار که به آنها «اقیانوس‌های آبی» گفته می‌شود، تأکید می‌کند و در مقابل رقابت در بازارهای اشباع شده به نام «اقیانوس‌های قرمز» است. ” اقیانوس‌های سرخ با رقابت شدید مشخص می‌شوند که اغلب منجر به کاهش عملکرد می‌شود. در مقابل، اقیانوس‌های آبی فضاهای بازار ناشناخته‌ای را نشان می‌دهند که منجر به نوآوری و فاقد رقابت شدید می‌شوند. این استراتژی شرکت‌ها را تشویق می‌کند تا راه‌حل‌های منحصربه‌فردی را معرفی کنند، ارزش بی‌سابقه‌ای را به مصرف‌کنندگان ارائه کنند، از رقابت سنتی اجتناب کنند و رشد با پتانسیل افزایش بازده را تقویت کنند.

اقیانوس آبی در ساخت لینک شامل دور شدن از تاکتیک های مرسوم و اشباع شده به سمت رویکردهای نوآورانه، کمتر رقابتی و ارزش محور برای به دست آوردن بک لینک است که شهرت سایت را افزایش می دهد.

برای کسانی که قصد تدوین استراتژی شبیه به تکنیک آسمان خراش را دارند، زمینه های زیر باید مورد بررسی دقیق قرار گیرند:

۱. ایجاد محتوای نوآورانه:

  به جای تولید محتوای مشابه با سایرین در صنعت خود، بر تولید محتوای مفید و منحصر به فرد تمرکز کنید که شکاف های موجود در بازار را پر می کند.

۲. پلتفرم های استفاده نشده:

  به جای تمرکز صرف بر روی روش‌های سنتی لینک‌سازی مانند وبلاگ‌نویسی مهمان، راه‌هایی را جستجو کنید که توسط رقبا اشباع نشده‌اند. این ممکن است شامل توزیع محتوای قابل پیوند در انجمن های تخصصی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی در حال ظهور، یا همکاری با صنایع مکمل باشد.

۳. ایجاد روابط:

  از شیوه‌های ایجاد لینک تراکنشی (مانند پیوندهای پولی یا مبادلات) به ایجاد روابط واقعی با تأثیرگذاران صنعت، وبلاگ‌نویسان و حتی رقبا تغییر دهید. این رویکرد می تواند در طول زمان به فرصت های ارگانیک لینک سازی منجر شود.

۴. رویکرد اول ارزش:

  هنگامی که به دنبال فرصت های ایجاد لینک هستید، ارائه ارزش غیرقابل انکار را در اولویت قرار دهید. این می تواند به شکل تحقیق اصلی، بینش متخصص، یا محتوای انحصاری باشد که مخاطبان سایت پیوند دهنده آن را مفید بدانند.

۵. تنوع:

  به جای تکیه بر یک یا دو روش، تاکتیک‌های ایجاد پیوند را برای کشف چندین اقیانوس آبی متنوع کنید. این ممکن است شامل ترکیبی از روابط عمومی دیجیتال، همکاری، پادکست و موارد دیگر باشد.

استفاده از استراتژی اقیانوس آبی در ساخت لینک به چند دلیل سودمند است. بر اساس روانشناسی امروز، افراد دارای “باز بودن به تجربه” اساسی ترین خلاقیت را از خود نشان می دهند. هنگام استفاده از تکنیک‌های ساخت لینک مستقیم، خلاقیت به مجموعه‌ای از مشکلات محدود می‌شود. به عنوان مثال، تمرکز بر روی لینک بیلدینگ پولی، دامنه خلاقیت شما را به حل مسائل مربوط به جلوتر ماندن از الگوریتم گوگل محدود می‌کند، و به مطالعه مداوم الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی برای پیمایش به‌روزرسانی‌ها نیاز دارد. با این حال، راهنمای Google در مورد به حداکثر رساندن دید، بر ایجاد محتوای قابل اعتماد و متخصص برای افزایش قدرت در یک حوزه موضوعی خاص تأکید دارد. استراتژی اقیانوس آبی با پارامترهای گوگل برای رتبه بندی مطابقت دارد و یک هک رشد در این محدوده ها را ارائه می دهد.

در اینجا یک فرآیند گام به گام برای بکارگیری استراتژی اقیانوس آبی در ساخت لینک آورده شده است:

مرحله ۰: دیدگاه را دریافت کنید

با تعیین اهداف برای کمپین شروع کنید، و تأکید کنید که پیوندها از بازاریابی خلاقانه ناشی می شوند، نه هدف اصلی. یک کمپین موفق هم پیوندهای مستقیم و هم نهفته را به همراه دارد.

مرحله ۱: مکان خود را پیدا کنید

منطقه ای را شناسایی کنید که در آن یک برد قانع کننده قابل دستیابی است. محتوای قابل توزیع موجود را تجزیه و تحلیل کنید یا محتوای جدید را در یک بازه زمانی معقول ایجاد کنید. عواملی مانند تلاش، پیچیدگی و تجربه تیمی را برای تعیین یک استراتژی قابل مدیریت و دستیابی در نظر بگیرید.

مرحله ۲: یک تیم چند کاره بسازید

یک تیم مشاوره داخلی متشکل از کارشناسان روابط عمومی، محتوا، سئو و فناوری تشکیل دهید. این تیم می‌تواند در مورد رویکرد مشاوره دهد، در کارها همکاری کند، و نکات بهینه‌سازی را برای گردش کار، از جمله پیوندها یا ذکرها، ارائه دهد.

با توجه به اینکه لینک بیلدینگ با دیگر تیم های بازاریابی در ارتباط است، انتقال شفاف رویکردها برای جلوگیری از تضاد منافع بسیار مهم است.

مرحله ۳: درک وضعیت فعلی

فهرستی از استراتژی های به کار گرفته شده توسط رقبای مستقیم یا موتورهای جستجو را تهیه کنید. از ابزارهایی مانند “مدل های بازاریابی محتوای اثبات شده و لینک سازی” برای شناسایی استراتژی های اثبات شده، تسهیل برنامه ریزی تمایز استفاده کنید. اگرچه تجزیه و تحلیل ممکن است زمان بر باشد، الگو فرآیند را ساده می کند.

مرحله ۴: نقاط درد و شکاف ها را پیدا کنید

حل موثر مشکل شامل شناسایی نقاط درد و شکاف است. یک نقشه داستان کاربر برای درک سفر کاربر ایجاد کنید، سؤالات خاصی را که توسط متخصصان مطرح شده است بپرسید و بیانیه مشکل را بیان کنید. از طریق یک بررسی کامل، درد پنهان را کشف کنید، زیرا بیان مشکل قوی می تواند چالش های ناشناخته را آشکار کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توليد خودکار زيرنويس

ثبت سفارش رپرتاژ خبری

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح