کد خبر : 208895
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 11:03

مزوتراپی در کلینیک زیبایی آوان

مزوتراپی در کلینیک زیبایی آوان

  در سال ۱۹۵۲ میشل پیستور پزشک فرانسوی مزوتراپی را کشف کرد و می توان گفت او بنیان گذار روش مزوتراپی است. او در سال ۱۹۸۷ توانست این روش را در آکادمی پزشکی فرانسه به ثبت برساند. مزوتراپی از روش های جدید و نوین در علم پزشکی است که کاربردهای متعددی از جمله: جوانسازی پوست،

 

در سال ۱۹۵۲ میشل پیستور پزشک فرانسوی مزوتراپی را کشف کرد و می توان گفت او بنیان گذار روش مزوتراپی است. او در سال ۱۹۸۷ توانست این روش را در آکادمی پزشکی فرانسه به ثبت برساند. مزوتراپی از روش های جدید و نوین در علم پزشکی است که کاربردهای متعددی از جمله: جوانسازی پوست، درمان ریزش مو و لاغری موضعی دارد.

کاربردهای مزوتراپی 

رفع چین و چروک های پوست

لیفت و بهبود حالت ارتجاعی پوست

بهبود تیرگی و گودی زیر چشم 

درمان لک های پوستی 

از بین بردن جای اسکار

درمان استریا

درمان سلولیت 

بهبود منافذ باز پوست 

جوانسازی و بهبود کیفیت پوست

رفع غبغب 

درمان چاقی موضعی صورت و بدن

تقویت ریشه ی مو 

مزوتراپی پوست

پوست ممکن است بر اثر عوامل مختلف کیفیت خود را از دست بدهد به همین دلیل باید برای درمان و پیشگیری از آسیب بیشتر از روش های پزشکی کمک گرفته شود. مزوتراپی یکی از روش های غیر تهاجمی و غیر جراحی است که در بهبود و ارتقاء کیفیت پوست موثر است. مواد مزوتراپی از: ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها، عصاره های گیاهی و … تشکیل شده است که با استفاده از سوزن ظریف و تکنیک خاص توسط پزشک متخصص به لایه میانی پوست تزریق می شود.

مزوتراپی مو 

یکی از مشکلات شایع در بین افراد، ریزش مو است. هنگامی که فردی دچار ریزش مو می شود ابتدا باید آزمایشات و بررسی های کامل انجام شود سپس درمان های لازم صورت گیرد. ریزش مو به دلایل مختلفی مانند: ژنتیک، مشکلات هورمونی، استرس، کاهش وزن سریع، کمبود ویتامین ها و مواد معدنی، عادت های غلط،  رنگ کردن های مکرر، مواد شوینده نامناسب و … ایجاد می شود. یکی از روش های درمانی موثر در ریزش مو در کنار درمان های دارویی، مزوتراپی مو می باشد. مواد مزوتراپی به درم پوست سر (لایه میانی پوست) تزریق می شود و باعث تقویت فولیکول مو شده و ریزش مو را درمان می کند. البته مزوتراپی مو تنها برای افرادی که دچار مشکلات ریزش مو هستند مناسب نیست بلکه برای افرادی که می خواهند موهای باکیفیت تر و ضخیم تری داشته باشند نیز مناسب است.

مزوتراپی لاغری

یکی دیگر از کاربردهای مزوتراپی، لاغری موضعی است. این روش را تقریباً می توان برای تمام نواحی بدن که دارای چربی های اضافی است استفاده کرد، اما اغلب برای نواحی مانند: غبغب، شکم، باسن، بازوها و ران استفاده می شود. مواد مزوتراپی چربی های بدن را هدف قرار می دهد و از بین می برد. تعداد جلسات مزوتراپی لاغری در افراد مختلف متفاوت می باشد، در برخی افراد ممکن است با یک جلسه نتیجه دلخواه حاصل شود و در برخی افراد گاهی باید ۴ تا ۵ جلسه با فاصله زمانی ۷ تا ۱۰ روز انجام شود. این روش مناسب افرادی است که چربی زیادی ندارند و برای افرادی که دارای اضافه وزن زیاد و میزان چربی بالا هستند مناسب نمی باشد.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

توليد خودکار زيرنويس

ثبت سفارش رپرتاژ خبری

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح